Sista natten i Gävle!

Packningen är klar!!

Jag har ju inte lika många dagar som Therese och Elin att förbereda allting. Idag var min sista dag och vilken dag det har varit!

Jag slutade jobbet 13.30, min sista arbetsdag innan semestern och lite vemodigt var det allt att säga hejdå till alla kollegor. Mina fina, underbara kollegor! Efter jobbet gick jag direkt till frisören och fick bli lite sommarfräsch i håret. Sprang till Forex och hämtade mina Dollar som jag beställt, åkte och hämtade ut paket och nu har jag varit hemma och ätit, samt packat allt som inte var packat!

Imorgon drar jag till Örebro på SM i Discodans som håller på hela helgen lång. Jag sätter mig och åker direkt till Arlanda efter tävlingen är klar på söndag och möter där upp Elin. Vi kommer spendera en natt där, innan Tess möter oss på måndag morgon och vi sätter oss på flyget. Inte konstigt att huvudet snurrar tusen varv av allt som väntar?

/ Elin J

Allmänt | |
Upp